Sivut

tiistai 1. heinäkuuta 2014

Kukkaloistoa..

Tässä pari kuvaa mun tämän vuotisista kesäkukista ja kasvusäkeistä..
Olen jo nuoresta asti vieljellyt kesäisin erilaisia hyötykasveja parvekkeilla ja nyt taka pihalla. Tomaatit ja basilikat ovat olleet kesto suosikkeja jo monen vuoden ajan. Perunoita olen joskus kasvattanut maitotölkeissä..
Tänä vuonna kasvusäkistä löytyy tietysti: tomatteja! :)
Vähän jo aurinkoa ja lämpöä taitaisivat kaivata.. :) Hengissä kuitenkin ovat edelleen!

Toisessa säkissä on paprikaa, koriste- ja kesäkurpitsaa..

Paprika ja koristekurpitsa ovat juuri alkaneet kukkia. Keltainen kesäkurpitsassa on jo monta kukkaa ja pari kurpitsan alkuakin.. :) Olen innoissani tästä!

Kesäkukissa olen tänä vuonna muistanut edesmennyttä äitiäni suosimalla hänen lempikukkiaan ja niitä kukkia jotka muistuttavat minua äidistä ja lapsuuden kesistä!
Lapsuudesta muistan että äiti kasvatti aina krassia aidanvierusta pitkin..

Niinpä meillä kasvaa krassia oranssina ja keltaisena, vaalean punaisen pelargonin kera..

Lobeliat olivat äitini kesto suosikit..

Lobelian kaveriksi valitsin oman suosikkini Maljaköynnöksen..


Maljaköynnösamppelin sain myös synttärilahjaksi, mutta onnistunutta kuvaa en ole saanut siitä :/



Pöytä pelagoni..


Ja hortensia..


Täläisiä kukkia ja kasveja tänä vuonna..
Kukat ja muistot <3
<3Äiti<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti